A la våffeldag!

Såg på internet i morse att det är våffeldagen idag, men sen glömde jag bort det. Så halv 8 i kväll så blev det till att slänga ihop en smet och äta våfflor, det måste man ju göra när det är våffeldagen :P Gott blev det också! Den fina brickan som vi fick av Alcie uppfödare kom sig väl till pass också! :)



Idag så var jag på Bois Second hand också! Och där märkte jag ju att det var inget för mig, att gå och titta på sakerna älskade jag. Jag tycker det är jätte roligt med massa smått dittan och dattan :) Men folket, massa gamla som luktar bonne och svett som slår sig fram för att hitta det finaste och billigaste. Det var t.o.m. två gamla gubbar som gick före mig i kön, usch och fy för sånna som inte tänker på andra utan bara ska ha det finaste och bästa till sig själva. Men hur som helst så hittade jag en korg för 15 kronor som jag tänkte vi kunde ha till sommaren och plocka in potatis, morötter, sallad och sånt som vi har i trädgården. Och om vi märker att vi inte använder den så kan man ju plantera blommor i den istället :) Också hittade jag två fina vaser, dom var inte så jätte billiga direkt, en liten för 20 och en lite mindre för 30, men dom var fina. Den lilla lilla tänkte jag att man kan ha tussilago och vitsippor och sånna små blommor i som jag brukar plocka in på sommaren, de brukar sättas i snappsglas, nu får de en egen fin vas istället:)




Nu ska jag spela super mario. Älskar det spelet och har hittat en sida på internet där man kan spela det :P Gå in här om du också vill spela.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0