Alice börjar bli på G!

Idag när jag kom hem så var Ikaros och hans husse och matte här, och Alice uppfödare. Så vi släppte ihop dom och hoppas på att idag skulle vara Dagen. Men icke sa nicke. Alice var mycket mer på gång och ställde upp sig och visade sin fina rumpa för Ikaros. Ikaros han hoppade upp men inte många sekunder. Så hon är la inte färdig ännu då. Hennes syster parades på dag 16 i löpet, alice är på dag 15 idag..så kanske är det snart på gång :) Sen finns det ju hundar som inte paras innan dag 21 och ännu senare så vi kanske får åka fler gånger än vad vi räknat med :) men så är det. På fredag försöker vi igen!

nu hörde jag att b tände en brasa så jag ska sätta mig framför den och måla naglarna tror jag :)
 
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0