Avmaskning!

nu har jag avmaskat Alice, och det två stora sprutor med avmaskningspasta som jag skulle spruta in i munnen på henne, den första sprutan gick bra. men när jag skulle spruta in den andra så bet hon ihop med tänderna så jag nästan inte fick upp munnen på henne. Sen spottade hon ut pastan på golvet när jag väl fått in den i munnen på henne. Men jag fick i henne allt hon skulle ha till slut iallafall. Nu är snart denna helgen slut, och på Fredag nästa veckan kanske vi ska åka och para Sprallan. Det går fort mina vänner :)

nu ska jag iväg och jobba på Torggrillen. Är så glad att de fortsätter fråga mig om jag vill jobba fast jag säger nej nästan varje gång för jag har verkligen känt att jag inte har haft tid, men igår frågade Frida om jag ville jobba idag. Och idag har jag inget annat jag ska göra så det går ju jätte bra att tjäna pengar då :) Tack Frida ;) Ligger så bra till med plugget nu så det är jääte skönt :)

nu drar jag. ha en trevlig söndag alla!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: frida

det är jag som ska tacka för att du tog den :)

2009-03-01 @ 13:47:26
URL: http://fraajda87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0