Bra med olikheter!

Nu sitter jag här och äter min mannagrynsgröt, som jag endast äter när jag ska stå mig länge eller om jag vart uppe tidigt och gått med hundarna. Min träningsverk har bara blivit värre för varje minut igår, nu kan jag knappt sätta mig på en stol och sen kommer jag knappt upp för det gör så ont i låren. Också har det börjat kännas i magen och armarna. Så hur jag ska lyckas köra glassbil om en liten stund och hoppa upp och ner ur bilen det är ju en gåta!

Alice hon är så van att det alltid är jag som ger henne mat, eftersom b åker så tidigt till jobbet varje vardag! Så nu när jag går upp tidigt så tror hon det är dags för mat så hon följer med mig upp. Och då får hon ju mat såklart, och ut och kissa :) Wilma däremot som är en riktigt sjusovare hon hoppar upp i sängen när jag har gått upp och lägger sig nära nära b och sover vidare. På helgerna när han inte åker iväg tidigt så ligger gärna wilma bredvid honom och sover, förra helgen la hon sig på hans kudde med huvudet på hans bröst! Jag tror hon gillar att han är hemma på morgonen så hon passar på att gosa massor med han då :)

Nu ska jag göra mig iordning för glassbilen. hmm, kissa i skogen blir nog inte det lättaste idag heller. Ner kommer jag la om jag har tur..men upp?
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Azra

Halloj!

När ska du åka till Prinsen? Är så nyfiken, kommer ni här inom och kollar min puppisar då eller? Hade varit så kul.

Azra o matten

2009-03-07 @ 19:41:11
URL: http://www.lillaskee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0