Byz - way do we always fight


Denna är så "fin". Många sorgliga minnen som väcks...




Shit. Hörde rycket om att nån sprungit naken över planen på wicmatchen. Läste på jennys blogg nu att det var R:et. haha, han är ju inte klok! Det gick också rycket om att han fick 1500 kr för att han gjorde det, men han fick böta 2000. Tjii fick han! Och på tal om wic så ska jag fråga jocke nästa gång jag får chansen vad som hände med "riktiga klackar har inte trummor" hmmm?

Ska berätta om hundkursen och hunden som skrämde alice imon. Men nu ska jag nana!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahah skoj. Haha jadu fråga du det för de är ju något han har verkat frångå:)

2009-03-27 @ 08:52:04
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: Jenny

Emma länkar i min blogg som jag tror du vill se;)

2009-03-27 @ 22:25:26
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: Tony

"Riktiga klackar har inga trummor" <---- HAHA Klockrent Emma!

2009-04-03 @ 20:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0