Det är nog det värsta jag har varit med om!!!

Igår var vi ju på bodypump. Det var väldigt pinsamt för det första att jag inte orkade ha 10000 kilo i lyft som alla andra. Och sen att jag såg ut som ett fån som inte hängde med för fem öre. "Bra jobbat" sa instruktören till mig efteråt. yeah right! När vi sen skulle lägga tillbaka alla vikter och sånt dära, så kunde jag knappt gå, benen bar mig inte, hjärnan och benen kopplade inte samman som de brukar. Det var lite läskigt, jag har aldrig förr varit med om att jag varit så jävla trött i benen så att jag måste tänka: lyft höger ben med böjt knä, sätt ner det framför de andra. Helt otroligt, när vi sen skulle gå ut och det är en trappa ner, så höll både jag och syster på att ramla. haha, det gjorde så fruktansvärt ont i låren! Idag så vankar jag runt här som en anka. Har inte sovit alls bra inatt för det gör ont i låren konstant, träningsverk när man rör sig har man ju haft, men det värker i benen hela tiden nu! Så bodypump kan man ju då givetvis kalla Effektivt! :) Nästa vecka ska vi nog testa på boxning, syster har ju gått mycket på det innan och hon säger att det är jätte kul. Så jag ska gå på det och se om jag också tycker det. Så ska jag bestämma om det blir spinning en/två dar i veckan och sen boxning eller om det bli pump en dag/veckan!


Idag ska jag vara barnvakt kl 13. Så nu ska jag bara äta frukost och sen gå ut med hundarna och sen inte göra mycket alls. Kanske ta ner tvätten om den har torkat...eller nått annat roligt!  

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Jag kommer köra både och, det är bra och billigt där 120 kr i månan, de kan jag ha råd med :)

Pumpen blir bättre och bättre, gumman. Ta de lungt med vikterna bara :)

2009-03-06 @ 20:41:52
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0