!

Jag fick verkligen städat massor i förmiddags, det är så skönt nu när det är rent och undanplockat :)

Alice och wilma fick en leksak igår, en som piper. Alice hon älskar ju sin boll men den piper inte längre och när wilma låg och pep med den nya så blev hon lite fundersam om hennes boll verkligen var så speciell längre. till slut så övergav hon sin boll och lekte med den nya leksaken. Wilma lät alice ta den utan problem. Wilma tänkte att hon kunde bara sig med Alice istället medans Alice ligger och tuggar på leksaken. Men det tyckte då rakt inte Alice, hon blev så förbannad på wilma så dom rök ihop, det blev riktigt gläffsande och morrande och bitande. Det ser och låter så klart alltid värre än vad det är, så ingen av dom skadade sig på nått sätt. Men wilma blev nog väldigt chockad för hon ville inte gå nära alice på några timmar. När jag släppte ut dom efter en stund så var det som att Alice skulle fjäska för wilma och säga förlåt för hon smög sig fram försiktigt till wilma flera gånger men wilma bara gick nonchalant och satte sig nån annanstans! Men nu är dom vänner igen :) Och jag har plockat bort leksaker tillsvidare :)

  

Vi har vårtecken i trädgården :D

  


Nu ska jag och syster på bodybump. Syster har svimmat på det en gång så detta ska ju bli väldigt spännande.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

haha Body pump är jätte roligt! Ska börja på friskis & svettis :)

2009-03-05 @ 19:25:36
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0