Hundarnas dag!

Veckan som har gått har varit väldigt tråkig för hundarna. Jag har liksom saknat dom för vi har ju inte träffats så mycket, speciellt inte Wilma. Så hade jag tänkt pyssla om dom. Ska gå ner till pappa nu och duscha Alice. Lite lättare där eftersom han har en större dusch än vad vi har. Då får ju Lillisen Wilma följa med och leka med Malte under tiden. Sen när vi kommer hem så ska jag rycka lite på wilma. Ryckte lite vid ögonen igår så nu ser man hennes fina ögon, så jag ska fortsätta idag och se hur länge jag orkar, och hur länge hon orkar också för den delen!

Jag kan fortfarande inte förstå att vi inte får hem nån valp till sommaren. Jag vill ju det så j-vla gärna. Men, nu har jag anmält Alice till två kursen. Så vi ska inte sitta och bli rastlösa i vår inte :) Vi ska gå aktiveringkurs som börjar om två veckor och sen ska vi gå rallylydnad som börjar i maj! Sen är det utställningar på det. Detta ska bli en bra vår, det har jag bestämt!

Nu kom solen så nu går vi ner till pappsen på direkten!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0