imon är det fredag :D

Nu har jag börjat städa lite, tog en paus för frukost! :) Sen ska jag iväg till skolan kl 14 på seminarium. och det är sista dagen i skolan på en vecka och tre dagar ungefär. För det är VFU nästa vecka. Och det känner jag väl är sådääär passande. Med tanka på att Alice ska paras så hade jag gärna varit hemma mera på dagarna för det kommer bli så himla stressigt. Sen så sa personalen på förskolan där jag ska göra min vfu att det är en rörig barngrupp just nu för dom saknar personal så det är mycket vikarier. Så det kommer med andra ord bli rörigt och stressigt på dagarna och sen hem och stressa iväg med Alice, men det får ju gå helt enkelt! men det hade ju passat mig bättre om vi hade praktik denna veckan eller vecka 12, vecka 11 lyckades dom pricka in just fel för min del!

Nä nu ska jag släppa ut hundarna så jag kan dammsuga och våttorka golvet. Det är väldigt bra med inhängnad trädgård ;)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0