Ingen är gladare än jag...

...när jag går till tandläkaren och hon säger att jag inte har några hål. WOHO! jag har nog världens dåligaste tänder, så även min far (så det är hans fel), detta är andra gången på så länge jag kan minnas som jag inte har hål! och det är så underbart skönt. Så nu ska jag fortsätta vara duktig och med eltandborste, munskölj och tandtråd, för det hjälper faktiskt! Så när jag skulle gå och var så glad så ger den snälla tandläkaren mig en till rolig överaskning, alla mellan 20-29 (tror jag det var) får 300 rabatt en gång om året, så jag behövde bara betala 469 kr efter rabatten var dragen. Helt underbart, 469 kr kan jag faktiskt leva med, ca 40 kr i månaden under ett år. Så nu när jag inte hade hål så blev det rätt så billigt :) ojoj, vilken känsla att gå därifrån och veta att jag inte behöver få massa sprutor och borrningar i munnen, syns om ett år snälla tandisdoktor!


Nu ska jag lägga fram dom nya dukarna jag köpte innan idag, vårdukar :)

Sen är det spinning! Jag har lärt Alice en ny grejj föresten, Hämta. hon har ju alltid kunnat hämta bollen, men hon har aldrig gett den till mig. Så nu har jag lärt henne att hämta på riktigt, då ska hon hämta nått och komma med det till mig. Bollen är ju det enda hon kan än så länge. Och mina tofflor som hon lyckas bära ut titt som tätt, då fattar hon vad jag menar om jag säger hämta när hon precis lagt ut dom :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0