Jobbar dag.

Idag så jobbade jag ju på förskolan i träslövsläge 11.30 - 18.00, det var riktigt roligt :) barnen tyckte det var roligt att jag kom tillbaka, glatt överaskade kan man säga att dom blev, det var ju roligt för mig också då :)

Sen så åkte jag hem, åt mat och sov i en timme..sen iväg och städa efter wicmatch. Så nu har jag kommit hem från det!

B frågade innan om jag har mycket i skolan 20-28 mars. vi har en grejj då som jag inte vet om jag kan missa.."hurså?" undra jag. Så sa han att han hade kollar på restresa till cypern under den veckan...Åh vad underbart det hade varit. att åka iväg bara vi två. jag mejlade kursansvarig och kollade om det går att vara borta den veckan..Det hade varit super härligt!

Nu måste jag nana för jag måste upp tidigt imon och plugga. tänkte leka lite med hundarna i trädgården också innan jag åker till skolan, träffade dom ju inte så mycket idag. Nu måste jag gå och spotta ut munsköljen, ska gurglas 30 sek, har nog gurglat 5 min nu....
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0