Kvällen!

Imon är det fredag! Jag älskar fredagar :) (haha, nu hörde jag på från vardagsrummet att frölunda gjorde mål. göööött! det var fan på tiden) Tillbaka till att det är fredag imon. Jag gillar när det går i ett, hatar att sitta och vänta eller ha tråkigt. Hela veckan har gått i ett :P Imon är det praktik från 07.30 - 14.30 sen åker jag hem, slänger i mig en macka eller liknande, sen åker vi ner till ängelholm och ser om Alice är redo för att paras.
Har ju spinnat, spunnit?... ikväll också.. det var riktigt tufft. Första gången jag fick håll! Hon var hård och jätte bra instruktören. Fick ut mycket av träningen idag :)


Nu har jag bokat in mej på pump på måndag..huu. Jag vet inte om jag vågar, vill inte ha värsting träningsverken igen. Men nånstans måste man ju börja och jag måste ju fortsätta och gå regelbundet för att till slut inte få träningsverk. Men vi får se om jag överhuvudtaget kan träna på måndag. Det beror på skruttan här :)


Det har kommit mycket snö nu. Det är ett riktigt vinterland ute :) om det fortsätter hela natten så hoppas jag att bonden här bredvid skottra vägen imon bitti så vi kan komma till jobbet här längst bort på vägen! Nu ska jag skriva i Alice bok hur hennes löp har gått denna veckan, eller hur hon inte har vart redo kan man ju säg :)

En Alice i full fart!


 

Alice hon undrar nog vad vi sysslar med som inte hänger på!


Då måste man ju komma tillbaka och kolla vad som händer.
Men det var ju bara mamma som skulle ta kort det var inget spännande!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0