Måndag kväll!

Nä, det blev ingen parning idag heller. Idag verkade Ikaros mindre intresserad av Alice än vad han var igår. Men Alice gillar honom. När han gick iväg så följde hon efter och när han la sig ner så gick och fram och kraffsade på honom. Så hon vill gärna ha hans uppmärksamhet. Men även idag så skrek hon när han var på g att få till det så hon är inte i det bästa höglöp ännu. Och Ikaros är en fantastikt hane. Han respekterar henne och att hon inte vill och inte är redo ännu. Han är en fin man han!
Det kändes lite så där kul när vi hade åkt i nästan 2 timmar och de inte verkade alls intresserade av att para sig. Men hundarna är ju goa och snälla mot varandra så jag tror nog på att detta ska gå fint när Alice väl är färdig för parning :) Vi har åkt för tidigt helt enkelt! så vi hoppar att åka och para imorgon, så försöker vi på onsdag igen! Då kommer de upp med hanen hit, det ska bli roligt. Det känns bra, ägarna till Ikaros är så goa och glada och de bryr sig verkligen om att allt ska gå rätt till och att alla ska må bra, sen att de är danskar och att jag knappt förstår vad de säger är ju en annan femma! de låter ju glada iallafall och de bryr sig om min lilla skrutta och sin stora prins :)


Nu ska jag lägga mig och nana tror jag! jag börjar 6.30 imon så jag får åka 6.00 vilket betyder att jag för gå upp 5.00, och så tidigt har jag inte gått upp på lääänge läänge :) så jag vill ha mig en lång och god natts sömn! Imon blir det en häktiskt dag också, slutar 13.30, då ska jag handla, sen hem och laga mat, plocka hundbajs i trädgården, gå med hundarna och sen iväg på Bio som jag faktiskt kan nu så eftersom vi inte ska para imon. Tack snälla rara annalina för inbjudan :P

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe nej vi ska inte vara lediga men eftersom jag är i skolan och dom hade studiedag valde jag att ta en dag extra nästa vecka då jag tycker det är dö tråkigt att va på fritids.

2009-03-09 @ 21:33:27
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: Jenny

hhe nja fast vi skulle ju igentligen ha de så så dum va du ändå inte;) Vart har du vfu nån stans?

2009-03-10 @ 06:25:55
URL: http://j3nnyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0