Måndag!

Vad har pengarna tatt vägen. Förra månaden hade jag så mycket så jag kunde spara så mycket och det kändes så bra. Nu när jag skulle ta ut så jag kunde betala mat till alice så var det lite mer än 100 kronor kvar, det blir icke mycket mat det för alicen! Så jag fick gå in på banken och ta ut pengar så alice kan få äta sig fet och go :) Och nu blir det till att snåla resten av månaden...den som knappt har börjat :/

Nu kommer snart U och hämtar mig så åker vi ner till ängelholm och se om alice är villig till att para sig med Ikaros! Det ska bli spännande :) Åh vad jag hoppas detta ska gå bra så hon får valpar. Jag har ju aldrig fått se nyfödda valpar eftersom främmande människor inte ska vara och pilla på dom innan de är ungefär 4 veckor. så jag hoppas så att detta ska gå så jag kan få vara med från början och hjälpa till och få uppleva detta underverk :)

Idag var det första dagen på VFU:n också. Det var ganska roligt, 7.30 - 14.30. Det var hårt att gå upp tidigt idag men jag tänkte när jag åkte iväg till läjet att dagen kommer gå fort när jag slutar så tidigt, och det gjorde den minsann. Det har bara tillkommit 5 barn och de flesta andra kände igen mig från när jag var där för ett år sedan :) det är roligt.

bye bye. nu ska vi åka!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0