Nä för jag är ju inte bitter!

Hon kanske inte är i höglöp ännu, hon är ju trots allt inte så svullen?
Hon kanske blir i sitt höglöp i veckan så kan vi para då, hon är nog bara sen!
Hon kan mycket väl ha blivit dräktig på det lilla som var, bäst att räkna ut i kalendern och väga och mäta henne!
Nä, det är inte värt att jag bokar in några utställningar ännu. Hon kan ju bli dräktig som sagt!

Jag säger högt till mig själv att det inte gör nått, jag bryr mig ju inte så mycket. vi försöker en nästa gång. Sen kommer jag på mig själv att tänka saker som visar att jag visst bryr mig. Igår kände mig riktigt nere, det kändes precis som att vi hade förlorat Elsa...fast vi aldrig haft henne, fast hon inte ens finns!!! Jag vet att jag borde lägga detta bakom mig nu, för jag komme rbara bli besviken gång på gång igen. När hon inte kommer bli i höglöp till veckan, när hon inte visar några tecken på att vara dräktig om några veckor! Usch, nu känns det som att det är bättre vi köper en valp istället och lägger ner detta med att ta en från Alice. Orkar inte med om det skulle bli så här nästa löp också!


Nu ska jag iallafall ner till pappa och plantera om våra växter som övervintrar i hans växthus! Mitt huvud sprängs nog snart, men lägger jag mig ner så somnar jag och vaknar nog inte på länge igen.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0