Onsdag!!!

Idag när jag kom hem så möttes jag av en go stank! Alla fönster var öppna och båda dörrarna, när jag kom in till B (som precis kommit hem) som var i vardagsrummet så förstod jag varför. Alicen hade bajsat på golvet, diarré. Så det var ju bara till att börja städa. Det var på mattan (även kiss där) så den mattan slängde vi ut direkt! Sen var det droppar öööverallt. Det var även i sovrummet, hon har väl gått runt här och droppat. Det låter väldigt äckligt när jag skriver det märker jag. haha :) Men jag bryr mig inte om det, när vi städade så tänkte jag bara på lilla Alice hur jobbigt det måste vart för henne att vilja ut Akut och det inte gick!! Tog tempen på henne för att se om hon var dålig, och hon hade 38.8 så det var 0.8 över hennes "frisktemp". Det var ju inte så allvarligt högt men det var ändå inte bra! Så nu får vi se till att få ordning på hennes mage också får hon vila sig! Vi fick städat upp iallafall så nu doftar det gott golvmedel istället :)

Imon gör jag min sista dag på praktiken, skulle vart idag och det känns lite surt nu..me det blir väl bra när lönen kommer för igår och idag :P Imon kväll ska jag städa efter wicmatch också, känner verkligen verkligen inte för det. usch. Det är så trödigt. Det värsta är nog att jag gör "min" del så fort och noga jag kan så kan få gå hem sen..för så var "reglerna" från början, att man gick när man var klar. Men nu är det ju en ny städchef så nu måste alla stanna och hjälpa till tills allt är klart, så alla kan gå samtidigt. Och vissa är ju så jääävla sega så man kan dö. Tur att jag inte ska upp tidigt på fredag.

På lördag är det glassbil igen. Då hoppas jag på härligt vårväder så jag säljer massa glass och får massa provition :P 

nu ska ja duscha och sen ska ja lägga mig i den goa sänger och nana...åh nej. Kom på att vi måste hänga tvätt..gud vad tråkigt! :(

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Jenny

störande att man måste vänta, jag hade blivit sur hehe.

2009-03-19 @ 06:29:02
URL: http://j3nnyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0