Parning Parning!!

Idag var det parning som stod på schemat, vi åkt här hemifrån vid 10 tiden i förmiddags och kom hem vid 18 tiden. Alice hon gillade sin kille väldigt mycket, han var så snäll och uppvaktade henne och respekterade henne. Och hon var intresserad av honom men hon var inte redo ännu. När han var på G att få till det så skrek hon och hoppade undan, vilket är tecken på att det gjorde ont på henne vilket då är tecken på att hon är för hård ännu och därmed inte riktigt redo! Så imon åker vi ner igen och försöker på nytt. Detta känns för mig i vilket fall bra, både jag och Alice fick chans att träffa hanen och ägarna och alice och hanen (Möllelyckans Prins Ikaros) fick en bra chans att bekanta sig, så imon när vi kommer ner så känner alice igen sig och kommer då inte undra och vara så orolig tror jag :)


  

  


När vi sen åkte hem så åkte vi förbi Alice syster Azra och tittade på hennes små godingar. Och de var ju så underbart söta så det var ju inte sant. HÄR kan ni få er en titt på Alice systervalpar. Det är så underbart med valpar, det finns inget ont i dom och de tror att alla är så snälla och underbara och har ännu inte stött på nått ont i världen. Valpar kan alltid få en att le lite extra :) Tack Skeelyckan för att vi fick komma och le efter en lång dag med många nya intryck och timmar i bil!
 


Nu jag så seg så jag lägger mig på soffan och kollar på one three hill och greys anatomy som jag har spelar in.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0