snö igen!

Igår var det vår, idag är det vinter. Övergången till våren är alltid lika jobbig och man längtar alltid lika mycket till sol, ljus och värme!
Idag på praktiken så påskpysslade jag med en kille som har autism. Det var jätte kul. De behöver vikarie till honom lite då och då så jag ska sätta upp mig på lista så dom kan ringa när de behöver. Det är så roligt om man får så mycket tillbaka från honom. Han är helt underbar och han älskar att kramas :)
 
Nu fick jag bokat spinning idag också. Det var ju en vecka sedan jag tränade sist och igår kunde jag för första gången gå i trappan utan att min träningsverk gjorde svining ont! Så det ska nog gå bra att träna idag när träningsverken är helt borta. Har ju inte haft tid i helgen och veckan att träna heller. Pga praktiken och parningen av alice, men idag så ska jag ta mig in till atletica.

I morse så försov jag mig :( Det är så hemskt. Klockan ringde kl 06, men jag var så trött..var knappt medveten om att jag tryckte på snooza hela tiden, så 06.55 vaknade jag till och fick panik när jag såg vad klockan var, jag skulle ju åka 07.10. Så det var bara att ge hundarna mat och släppa ut dom så dom fick kissa, slänga på sig lite kläder och köra iväg. Kom 10 min för sent men det gjorde ingenting sa personalen på förskolan. :)

ja, nu är hundarna rastlösa så vi ska gå i snön, så jag kan åka iväg och träna med gott samvete utan att lämna B hemma med alltihopa som måste göras. :) 

tingeling!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hemskt att försova sej hela dagen blir förstörd

2009-03-13 @ 07:03:57
URL: http://j3nnyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0