Snöigt :)

Nu har det åter igen kommit snö som har lagt sig! Det toksnöade innan, när jag åkte från skolan så ösregnade det, då åkte jag och handlade och när jag kom ut från Hajen så össnöade det :) Så jag skyndade mig hem och åt snabb lunch sen ut med hundarna i snön. Så när jag kom hem så drack jag varm choklad och åt lussebulle, det kändes nästan som jul :)
Så nu ska ja städa och laga mat tills imon så här får ni lite bilder att njuta av, synd att det inte syns på bilder bara hur mycket det verkligen snöar!


"skynda dig nu mamma."


  
Wilma fick faktiskt äran att bestämma promenad idag. När jag kom ut så sprang hon direkt till grinden som är mot skogen så jag antog att det var dit hon ville gå så då gjorde vi det :)




Spana efter vilt är ett måste på varje promenad!


När vi kom hem så var vi trötta och blöta alla tre =)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Henrik "elbas" Hansson

Vad fin sidan har blivit.... Massa underbara bilder...

Jag fattar inte tävlingen men jag hoppas att du vinner ändå... Tack så mycket för min present... Snart är la det vissa andra som fyller år..... :P

2009-03-02 @ 16:26:00
URL: http://linan.rular.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0