Tidig födelsedagspresent

Idag efter skolan så åkte jag och b in till stan där B köpte födelsedagspresent till mig :) Skoooor. Mina ecco skor är sönder och läcker in och är inte alls bra. Så jag fick nya i en veckas för tidig present. Var ute och gick med dom när vi kom hem och jag ääälskar dom redan. Dom är så fina med sitt lilla lila, de känns som vår :) thanks my love!



Idag så har jag börjat läsa bibeln.. Ska läsa den för att se vad det egentligen står i den, vad jag egentligen står för när jag säger att jag är kristen! (om nån frågar då, det är ju den religionen jag har) jag har läst några sidor bara en så länge och tycker redan att det är ett stort skämt! Jag är ledsen om jag trampar nån troende på tårna, inte alls min mening, men bibeln är ju skriven av människan...hur vet människan att gud skapade allt? Massa grejjer jag funderar över bara på dessa få sidor jag läst. Eva och Adam fick först två söner, den ena dödade den andra, den som då var kvar i livet fick inte bo kvar där pga av att gud sa det, så han stack iväg med sin fru. Vem var hans fru? Det fanns ju bara Eva och Adam på jorden, också då deras ende levande son. Vart kom frun ifrån? Efter det så var det massa med namn och det måste blitt en jäääävla massa inavel tänkte jag! Och en sak till, gud är inte förlåtande och barmhärtig, gud straffar de som gjort fel och misstag. Han straffade Eva för att hon åt av äpplet, han straffade ormen som lurade henne att göra det, han straffade Adam som också åt av frukten som Eva gav honom. Han straffade sonen som mördade sin bror. Han straffade Alla på jorden, utan Noa, hans familj och de djur i hans ark, genom att dränka dom, människor och djur! Än så länge så gillar jag inte gud, han verkar inte alls snäll!


Nu är det lägg dags!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

hahah du e go du :) Jag har hittat en jättefin runda här på ca 1h som det vore roligt om du ville gå med mig och hundarna någongång? Tack för idag, alltid lika trevligt! Kram

2009-04-01 @ 20:01:07
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0