Tokiga Wilma och Rädda Tussan!

Wilma är helt tokig där ute i trädgården. Det är så ovanligt att se henne så här. jag skulle filma dom men går jag ut så slutar dom med all säkrethet! =) Alice hon vill inte alls leka, så det ser så roligt ut när lilla Wilma hoppar runt omkring Alice och skäller och försöker få igång henne och alice hon har nosen i vädret och sitter och tittar åt ett annat håll. Ja såg nu att hon gjorde en liten liten tendens till att ställa upp säg när Wilma luktade henne i rumpan, hon flyttade svansen lite åt sidan och lät wilma lukta!

Tussan hon har bettet sig väldigt konstig idag. Hon smyger omkring här med öronen bakåt och uppspärrade ögonen, som att hon är rädd för nått. Innan när tussan satt på bänken och Wilma skulle hoppa upp på sin stol där hon brukar sitta och titta ut, så råkade Wilma hoppa lite snett så det lät lite extra mycket. Och det var tussan inte alls beredd på så hon blev livrädd, hon hoppade till så hon välte ner en kruka i fönstret och då blev hon ännu mera rädd så hon hoppade högt för det. Så såg jag när jag skulle städa efter henne att hon hade kissat ner sig lite, det var lite kiss på bänken :( Det är väl inte normalt :( att bli så rädd för det lilla, hundarna brötar ju mest hela tiden! ja nu ligger hon och sover iallafall så vi får väl hoppas hon slutar vara så nervös!

Nu hade jag tänkt äta lite och sen ska jag in till staden hade jag tänkt. bye bye!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Hej!

Jag vet faktiskt inte beror på om jag kan ta komp eller inte, tänkte fråga dig, har du fått in några poäng från denna kursen? Du får mer än gärna hjälpa till, vi kanske kan träffas och ta en fika någon gång under VFUn? Vi är ju ändå på samma ställe nästan, kanske kan ta lunch samtidigt så kan jag visa vår nya lägenhet?

vad konstigt med Tussan? Hoppas att det går över, du kanske hade ett spöke på besök? :) Nu ska jag lägga ut lite annonser på Tradera. Ha de gott gumman!

2009-03-04 @ 19:46:46
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0