Söndag snart slut =)

Livet här hemma kretsar mycket runt Alice just nu! Mina tankar går till henne hela tiden :) Men vår lilla Wilma glömmer vi inte bort, hon har ju förmånen att få ligga i sängen och gosa t.ex. så det jämnar väl ut sig ;)
När jag var iväg och jobbade idag så hade b och hundarna gått en lång runda, så när jag kom hem så blev det full fart en stund sen så var det dags för kvällsmaten och nu ligger båda hundarna utslagna, trötta och mätta :)




Imon så ska jag till skolan på förmiddagen. Sen så får jag väl åka hem och städa, att jag dammsög och moppade igår märkts inte idag! Alice var ju väldigt duktig på att tvätta sig de första dagarna på löpet, nu verkar hon ha glömt bort det så det är prickar/fläckar lite här och var i huset. Men så är det, det är ju helt klart värt att städa 4-5 gånger i veckan när man får ha sånna fina prinsessor som vi har haft turen och fått :)
Det är så kul när man märker saker på hundarna som dom har kommit på, Alice tex. söker ju gärna våran uppmärksamhet, väldigt mycket om dagarna! Så när vi sitter i soffan på kvällarna så kan hon stå vid sidan och titta på oss hur länge som helst, vi har nu de senaste kanske två veckorna börjat med att inte bry oss om henne när hon gör så, för att hon då istället ska gå och lägga sig. Då har Alice kommit på att det är Tv:n som får våran uppmärksamhet, så hon går och ställer sig framför Tv:n istället. så att vi inte ser tv:n. Så står hon där tills vi måste säga till henne att akta sig så att vi ser tv:n, ibland flyttar hon på sig ändå, hur som helst så har vi ju utan att tänka på det tittat på henne!

Nu ska jag dricka te och kolla på Mia och Klara. Me Like! :P

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0