Agility!

Igår så fick jag ett sms från hon som jag gick på lydnadskurs hos med Alice. De ska börja amed gility här i torpa på onsdag. Så tänkte jag att ah det hade vart bra men där är säkert inte inhägnat. Så skrev jag det tillbaka men då fick jag snabbt ett sms tillbaka att det är inhägnat. Så på onsdag börjar jag och Wilma på agility :) och malte och lillasyster också! Det kommer bli så jätte roligt. vi behöver inte ligga och köra i typ 30 minuter för att komma till kursen (som vi skulle fått göra till det andra vi anmält oss till som börjar i juni), till denna kursen kan jag och wilma gå om vi skulle vilja, jag känner dessa instruktörerna så jag vet att dom är bra, den börjar redan nu, jag tror att detta är 10 ggr istället för 5. ja, detta kommer bli jätte bra :) Ska nog ta och gå dit nu och se hur lång tid det tar!

Wilma är helt tokig ute i trädgården nu, hon skäller och springer runt. Jag tror och har sett en kanin nere vid ladugården, jag såg nämligen en där igår. Alice verkar inte ha sett nått för hon bara springer bakom wilma och verkar tro att det är en rolig lek dom leker!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0