Alice alice alice!

Fan vad nervös jag är. Tänkte när jag vaknade inatt att jag klarar inte detta själv, varför kunde inte b ta ledigt och följa med? Drömde inatt att Alice inte var dräktig, men sen blev hon kidnappad och jag hittade henne inte och var det nån som förföljde mig och jag hittade inte vägen hem utan den här elaka mannen kom efter mig. Så ringde jag b men nån hade gjort nått med min telefon så den var helt konstigt så jag kunde inte prata länge. Då vaknade jag som tur var. Usch jag är så nervös så jag vet inte vad...ska försöka äta lite frukost nu sen så ska jag snart åka....vad har vi gett oss in på?
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0