fotografen!

b har köpt en kamera. Han fick den igår och sen dess har jag inte sett mycket av min man, han är ute och fotar. Men riktigt jävla bra bilder blir. Min 900 kronors kamera kan ju slänga sig i väggen. Nu ska jag släpa med han på utställningarna i sommar där han ska få fota mig och alice, eller framför allt alice då. Också har jag bestämt att vi ska åka till havet nån solig dag och ta kort på hundarna när dom hoppar i vattnet :) Ska lägga upp bilder här sen när han tatt nått riktigt bra, han måste ju träna lite först :) 

När jag kom hem från jobbet så fick jag ett ryck och klippte gräset. Det var uppskattat av B. Vilket är förståligt eftersom jag inte klippt gräset på jätte länge...men jag städar faktiskt! 

Wilma tokan har börjat löpa nu. Har ju märkt att det var på gång men jag trodde inte det skulle börja innan mitten på juni. men det spelar ju ingen roll. det kan ju sätta igång alice löp tidigare i sommar/höst vilket i sin tur sätter igång wilmas löp tidigare till höst/vintern och sen alice löp till vintern/våren tidigare igen...då är det kanske parning på gång vet ni ju =)

nä. nu är jag hungrig!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0