Härliga söndag.

det är idag man ska hinna med att göra allt man inte hunnit i veckan....

Igår gick det riktigt bra att köra glassbil, var hemma kl 18 :D förra gången var jag ju hemma kl 21 så ni förstår ju att jag var glad, och jag sålde ändå för ganska mycket tycker jag! När jag hade kört kanske hälften så ringde jag b för att säga att jag kommer hem rätt tidigt. Då berättar han att wilma är jätte dålig :( Hon hade "bajsat" (om man nu kan kalla det det) vatten flera flera gången och vara jätte slö, hon ville varken äta eller dricka. Min lilla snutta, mådde så dåligt när jag inte kunde åka hem till henne när hon inte mådde bra. Men när jag kom hem vid 18 så var hon piggare, hon hälsade på mig som hon brukar och sen gick hon ut i trädgården och satte sig. Sen fick vi i henne lite ris och risavkok och då blev hon piggare. Sen efter ett par timmar så fick och lite mat, ris och morotspellets. Så idag tycker jag hon verkar bra, hon har ätit frukost och druckit vatten och har inte vart dålig i magen. Det var säkert så att det var nått i magen som skulle ut bara, som tur var.

Annars så är det bra här :) Alice åt faktiskt frukost i morse så det var ju kanon bra. Jag håller på och städar/tvättar/bakar rabarberpaj samtidigt ungefär.

Åh vad jag älskar Norges bidrag i eurovision, den är så otroligt bra. Och Alexander som sjunger är ju inte fel att titta på heller, otorligt charmig man i sina bästa år...23.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej!! hehe, nej jag råkade nog bara skriva fel adress. den bloggen är mig som privat person, har bloggat på den i ca två år. Kände att det blev väldigt mycket hundsnack på den ett tag, så jag ville dela upp den. samt ha en blogg som jag kan dela med mig till ann chatrin och andra som är nyfiken på loke och mowgli. Den andra bloggen var från första början mer en blogg om inredning och lite som händer i livet :)

2009-05-17 @ 18:32:22
URL: http://mowlo.blogg.se/
Postat av: Ann Chatrin

Nämen lilla Alice, inte kul o va lite "bluddrig" i magen. Tur att det gick om snabbt.

Jsg tror ja ska försöka att adoptera Alexander Ryback! Hur söt o gullig som helst.

2009-05-17 @ 21:29:38
URL: http://www.lillaskee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0