jag ska aldrig mer dricka alkohol..

..återigen så hade jag den känslan när jag vaknade dagen efter. Det som på kvällen åkt ner hade på morgonen bestämt sig för att komma upp, många gånger om. Men vid 10 åt vi frukost och vid 3 åt vi pizza och sen kändes det helt ok. Men det har vänt.. min mage är inte alls i form om man säger så. Och snart ska jag på kalas..Niiice!

Men roligt var det..otroligt roligt. Vi var hemma hos Martina hela kvällen och där hade vi det skoj. Lite abba tema blev det helt plötsligt och tjejsnack är vad en kvinna behöver mellan varven :)


     
         

Ja B är iväg med jobbet så jag och hundarna ska till mamma och fira hon som fyller år. Mina så pärlesnuttar. :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

hahaha, vad roligt ni ser ut att ha haft det! Vi måste festa ihop ngn gång med Emma, hade nog vart sköj :) Hoppas du mår bättre nu! Kram kram

2009-05-22 @ 20:37:11
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: jennie

va skoj ni ser ut att ha haft =) usch ja dagen efter e alltid jobbig men d ska man inte tänka på då man har skoj =) hoppas du mådde bättre sen.

ha d gott så ses vi på månda

kram

2009-05-23 @ 11:17:05
URL: http://jenniemx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0