Jobba!

nu ska jag snart åka och jobba i sibbarp, jag visste inte riktigt vart sibbarp låg när jag tackade ja till jobb, men sen när jag fick telefonnummer och skulle ringa och fråga och vägen dit, så kom jag till en gammal dam. Då såg jag att sibbarpförskola inte hade samma riktnummer som varberg :O konstigt att det är med bland varbergskommuns förskolor? när jag väl fick tag på nån på förskolan och fått vägen förklarad för mig så frågade jag hur lång tid det tar att köra dit, så jag vet vad jag ska räkna med...30 minuter från stan säger hon. WHAT? typ 40-45 minuter från mig då? kunde jag för fan lika gärna jobbat i göteborg! Nä, så nu ångrar jag lite att jag tackade ja till jobb där ute, och jag kommer inte göra det igen kan jag ju säga!


Ja nu ska jag gå bort med wilma till hundgården, hoppas det blir sol på älsklingarna under dagen!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0