lördag.

Hundar var med nere och hälsade på Stella, som hunden heter som syster passar. Alice hon hon gick jätte bra ihop, innan vi skulle åka hem försökte dom leka lite men dom vågade inte riktigt fullt ut. Wilma däremot skulle sätta henne på plats direkt, morrade och huggde efter henne. Så wilma fick vänta i bilen. Så klippte vi hennes klor och kammade henne och det gick hur bra som helst, hon tyckte nog det var skönt att bli kammad. Hon fäller ju som bara den så det kliar väl lite i huden. Och att klippa klorna var inga större problem, hon fick ligga ner bara för hon blev nervös när man lyfte tassen för högt upp, men när hon låg ner och jag la en tass på mitt ben så gick det jätte bra.

B är uppe i dalarna nånstans. Han åkte igår och kommer väl hem i sen idag nångång. Jag ska iväg och sälja glass nu och jag hoppas på rekordförsäljning; folk har precis fått lön, det är pingst, det är soligt och det är massa nyheter jag kommer med.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0