Mearly And Me.

Nu har jag kollat på Mearly and me. Fick låna den av annalina och hon varnade mig för att jag skulle gråta, och guud vad jag grät! jag grät för jag visste att jag kommer få gå igenom det dära själv en dag med våra hundar, det är hemskt.
Var tvungen att gå ut till hundarna när jag sett klart den och tala om för dom hur mycket jag älskar dom och att dom betyder ALLT för mig, för det gör dom. Även om wilma gjorde mitt smått irriterad klockan 07 i morse när hon sprang omkring och gnällde för att hon skulle ut till haren hon sett, eller när hon sticker till skogen och vi får jaga henne som två idioter, eller när Alice jagar grannarnas katter så att katterna skriker av rädsla, det finns ingenting jag inte skulle göra för dom. Det värsta jag kan tänka mig som kan hända, som jag tänker ibland, det är att vi får ett barn visar sig vara allergist mot pälsdjur, det är mardrömmen, eller att nån av hundarna försvinner och vi inte hittar dom. Att inte veta vart dom är är en värre mardröm nu när jag tänker på det.

Ja. Nu ska jag duscha sen ska ja pussa hundarna hej då och åka till Göterborg.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

hoppas du får skitkul i gbg gumman, ta en drink/öl/cider för mig med!

2009-05-22 @ 05:20:53
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0