Soligt idag :)

Nu har jag och hundarna och syster gått en långpromenad, och när vi kom hem nu för en stund sedan så kände Alice att det var gott med frukost, så den hon inte alla ville ha i morse gick ner nu. Så det var skönt :) Sen så tränade vi lite också, enkla sitt och ligg, det behövs nog ibland tror ja..

     
     

Sen ska jag ner till Syster och basta och grilla och antagligen in till stan och kolla när hennes kille, som läser till Polis, gör praktik förhoppningsvis utanför krogen, men gul väst som det står "Polisstudent" på :) Det måste jag ju föreviga på bild!


Men nu måste jag ta tag i pluggandet!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Angi

Ja det är ju som en familjemedlem så det var as jobbigt. Hoppas allt är fint. ha det så bra kräm/angi

2009-05-09 @ 14:53:30
URL: http://aglca.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ingen aning faktiskt. kan inte hjälpa dig tyvärr :(

2009-05-11 @ 12:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0