Söndag :P

Igår så körde jag glassbil. Det var inte så roligt som jag hade väntat mig, det ringde folk och ville att jag skulle köra till dom. Så sa jag att "ja, jag kan komma vid 14 tiden." 13:55 ringer tanten "Vart är du????" Då fick jag ju förklara för henne att jag är lite sen så jag kommer om typ 40 minuter. Sen när jag kom dit så kunde inte hennes son, som var runt 30 år, förstå varför jag inte kan veta exakt vilken tid jag ska vara där, så jag fick stå där och förklara att jag inte vet det efter som jag inte vet hur många som vill ha glass eller hur många som tar upp min tid med att tjöta som du gör! Nä, det sista sa jag inte men jag hade velat. Sen ringde en och ville att jag skulle komma till ett annat ställe, så sa jag att jag kan vara där runt 18 tiden, men det fick jag ju ringa och ändra till 19.30 typ. "ojojoj, så sent" Ja det är ju väldigt synd om dig tanta, tänkt på mig som inte kommer hem innan senare! Nä det var inget roligt att köra glassbil bland att fina hus där folk satt i sina trädgårdar och grillade och solen sken! Men nu är det gjort och kanske blir jag ledig nästa gång jag skulle kört, det beror på alice det :)
   Imon gäller det ju! när jag gick promenad i går morse så försökte jag föreställa mig att veterinären känner på alice och säger "näää, här kan jag inte känna nånting" Och då knöt det sig nästan i magen på mig, så jag försökte föreställa mig det flera gånger för att liksom vänja mig vid det. Så nu tror jag att jag är förberedd :) Börjar kännas lite sådär att Alice inte ska följa med mig hem om hon är dräktig, så det är både positivt och negativt med vad det än blir :) Men mest så vill jag att det ska finnas en liten Elsa där inne i Alice som vill komma ut! Så håll tummarna min vänner, att det vi väntat på och längtat efter i ungefär 1 - 1½ år äntligen ska få hända :)



Nu så har här precis vart folk också har vi skjutit lerduvor. Det vart roligt det, även om jag inte träffade en ända :) Men det var bara lite prova på. På Torsdag så ska det komma mera folk och skjuta, så vi skulle bara se så maskinen funka. Alice och Wilma var ute i trädgården och Alice stod och skällde mest hela tiden. Wilma däremot, som vi inte trodde det skulle vara nått problem med, hon hör ju ljudet när hon jagar och hon är inte rädd för raketer så värst mycket. Hon hade gömt sig när vi kom tillbaka, då hittade jag henne i buskarna. Så kom hon fram med svansen mellan benen och öronen långt bakåt. Så på torsdag när det kommer mera folk och dom kommer hålla på och skjuta i flera timmar så ska jag och hundarna/hunden :) åka iväg nånstans!

Nu är jag så trött så trött. Sitter och försöker plugga men jag vet inte om jag gör rätt eftersom vi inte har börjat denna kursen än egentligen, det är bara jag som försöker göra lite innan så jag ligger bra till i tiden :P
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Nej vad tråkigt när man träffar på så otrevligt folk. Du...kan du inte ringa mig när du sitter i bilen på väg hem? Jag är så nyfiken att jag håller på att spricka! Kram.

Ps...vill du luncha med mig på tisdag jag ska ta med mig mat och hade vart kul och prata lite med dig? Kraam

2009-05-03 @ 21:17:15
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0