Tuff dag

Nu kom jag hem från jobb för en stund sen. Det har vart riktigt jobbig dag. Det var bara jag och en vikarie till och ungarna lyssnade inte det minsta, dom hade inte den minsta respekt för oss. När jag bad en kille ta på sig skorna som han slängt av sig ute så skrek han "Stick, Draa". Så försökte jag tänka på allt jag lärt mig i skolan, "det finns alltid en orsak till barns beteende"  Men jag orkade inte, jag sa till honom att han inte behöver säga så utan jag ska gå om han tar på sig skorna. Och när jag gick så tog han på sig skorna. Och där var ungar som klättrade över staketet titt som tätt, jag var på hel spänd hela tiden vi var ute och bara räknade ungar. Så nu är jag helt slut och ska sätta mig i soffan med en kopp te i några minuter..sen är det nog dags att plugga. Alice min skrutta har nog saknat mig idag. Hon har följt mig vart jag än gått i huset sen jag kom hem, hon brukar ju göra det lite granna men nu har hon vart extrem. Får hitta på nått kul med dom sen..men först...Te!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

de e klart jag menar dig dumsnut ;) Jag jobbar ju då så därför får det bli tisdag. vad händer i helgen? Kram kram

2009-05-13 @ 18:49:43
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0