Alice 3 år.

Grattis Alice 3 år.

Idag fyller min fina tjej 3 år. Tänk att det redan är 3 år sedan jag satt på lindberga förskola och sprang till datorn på rasterna för att gå in på bernerglantan.se för att se om Wilma (Alice mamma) hade fött sin valpar. Så just idag för tre år sedan tog mitt hjärta ett litet skutt när jag såg att valparna hade fötts, och att det blev tillräckligt många för att det nog skulle bli en liten flicka till mig.
Jag är så glad att just Alice kom hem till mig. Aldrig kommer jag få en sådan här hund igen. Jag har aldrig älskat någon så högt som jag älskar Alice, och jag kommer aldrig känna mig så älskad av någon som jag gör av Alice. vi passar varandra som handen i handsken. Vet inte hur många gånger jag har växt flera meter när folk kommenterar hur duktig hon är, får ofta hör att hon är söt och fin och det är är ju såklart också roligt att höra, men i alla kurser vi gått så har jag fått höra att hon är så lättlärd och duktig för sin ålder och att vi har så bra kontakt, då kan man stärka lite extra på sig ;) Det är därför jag vill att hon ska få valpar, så att vi kan få en valp från henne och att andra ska få chansen att få en lika fin hund. Hon är speciell och hon är min och jag släpper henne aldrig, gör allt för henne.

Så grattis min älskade, ikväll blir det kalas för dig. Men vi får lägga oss tidigt för imon kl 07 ska vi iväg på tävling. Då ska vi ligga i toppen minsann :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Grattis Alice! Jag håller tummarna för dig och matte imorgon! kram kram

2009-11-06 @ 16:11:27
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej, såg din kommentar hos Bingo :)

å tänkte vara snäll att svara på din fråga om bildspel - för dessa kan man göra i Windows moviemaker om du har det .. det är rätt lätt att fixa om man har de bilder och den musiken man vill ha :) lycka till!

2009-11-06 @ 17:36:07
URL: http://sandranagy.devote.se
Postat av: jenny

Grattis till alice! blir nästan tårögd när jag läser hur du beskriver dina känslor. Känner själv igen mig i det där. Loke är verkligen mitt allt. visst Mowgli har klart också stor betydelse. Men jag har inte fått se han växa upp, så det blir nog inte riktigt samma känsla. och som du säger, vilken känsla att titta och vänta ifall det kommit valpar :)

2009-11-06 @ 21:51:22
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0