El Clásico!

Det är El clasico på tv. "det är bara en gång om året" jaja! allting är bara en gång om året! B och hans pappa sitter i soffan och skriker när zzzlatan gör mål. "OJOJOJ" Jag är totalt ointresserad. tycker att det är så fruktansvärt tråkigt så jag tror jag dör. Men om nån frågar mig om jag är stolt svensk för att alla i barcelona avgudar zlatan så, så säger jag så klart JA! :)

Imorgon kl 9 är jag och alice hos The Vet! håll tummarna för att hon är i höglöp för då brummar vi ner till hennes fina kille och hoppas att han uppvaktar henne på det bästaste sätt :)

Wilma började löpa idag föresten. massa massa blod! "inte på fårpläden snääällla" La en handduk under rumpan på henne när hon låg där, men hon invisades med att inte ligga med rumpan på den så då fick hon ha "trosan" på sig..men det kommer nog sluta med att jag tar bort fåret medans hon löper så hon inte behöver ha trosan, hon drar ändå bara ut pappret ur den och river det i 1000 bitar på natten!

Idag så har jag vart hos mamma och bakat pepparkakor och lussekatter. dom blev goa :) trevligt att va hos mamma också!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0