En fin helg!

ja det har det varit. Några saker som kunde vart bättre var personalen på hotellet, som tog 100 år på sig att ge oss vårt rum när vi kom, sen servitörerna på julbordet som inte kunde svenska och visste inte vad det man beställde var för nått, och sen bandet som spelade efter showen som bara spelade typ gammelvals. men annars så har det vart super :) Badet var gött, varmt och skönt, och sen go bastu :) Showen som var sweet shots och hingsten från fjällbacka var guld. Den här hingsten, örjan, var toppen. Jag skratta så jag trodde jag skulle kissa ner mig varje gång han kom upp på sen (gick av för paus då och då medans vi åt) hade ont i händerna och käkarna efter allt skratt och applåder. Så ser ni att han har show nånstans så tveka inte att gå, han var dö rolig :) Låter väldigt tråkig på namnet, men kul :) Sen var ju såklart sällskapet och frukosten bra. jag älskar hotellfrukost :) så mycket att välja på gott gott gott! vill åka till hotell snart igen!

men jag har fått ont i halsen och är så jävla trött så jag går och lägger mig nu! Imon händer det förhoppningsvis massa grejjer men det berättar jag om en annan gång!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0