!

Alice har fått hosta...! När hon "anstränger" sig för mycket så får hon stanna upp och hosta. som när björn kom hem från jobbet. Super glad springer hon till dörren, vänder och går därifrån för att hosta. Lilla hjärtat. Vi skulle tränat med Rocky och Linnea imon men vill inte riskera att hon smittar Rocky. Vi får väl se om detta bara är nått tillfälligt eller om det blir värre. Sist hon hade hosta så fick hon feber också. Och vi som ska åka iväg i helgen. Vill inte lämna henne om hon inte är bra ju :(

Imon tänkte jag gå på synundersökning. Har märkt att jag får ont i ögonen och att det blir syddigt och jobbigt när jag gör saker som man behöver se nära på, som fila naglarna eller när jag stickar min halsduk som jag håller på med. Får la gå och se om det är nått fel eller om jag blitt helt yr i bollen bara!

Idag så gjorde jag och Camilla en elefant i skolan..av hönsnät. Det var jäävligt svårt och vi skar oss på det jävla hönsnätet båda två så vi blödde. Men till slut så fick vi ihop det faktiskt :) Sen skulle vi lägga på papier maché, jag hatar papier maché. Jävla skit var det. uppe på gick jätte bra. "kul detta". Men när man skulle göra under så gjorde tyngdlagen sitt jobb och allt bara rasa...jag höll på att bli tokig så jag la ner. Camilla hade däremot fått in tekniken och höll på medans jag städa undan. Vi får la se hur den ser ut när det torkat lite och försöka igen med nya krafter då :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Hatchepzut - Mamma till en ängel

Hej och tack för dina goa kommentarer. Visste inte att du bloggade. :)

Får kika runt här lite.

2009-11-18 @ 10:39:05
URL: http://hatchepzut.com
Postat av: Elli

Nu emma har jag lagt upp två kort. Men dem är inte så bra.. Men dem får duga iaf :P hehe kram

2009-11-18 @ 14:17:06
URL: http://komplicerat.blogg.se/
Postat av: Ann Chatrin

Skrattade riktigt gott åt historien med klösbrädan. Stackars Alice som har fått hosta. Hoppas att det försvinner fort. Verkar ju skoj att göra elefanter....

2009-11-18 @ 17:06:59
URL: http://www.lillaskee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0