fin besök!

jepp. nu har vi Malte (alias: malteponken) på besök. Pappas lilla westie. Han ska vara här i två veckor medans pappa och lilla syster är på malasiya och gottar sig. Det har gått bra hittlis, jag följer honom som en hök i huset för han har en tendens att markera rivir i hus där det finns andra hundar. Just nu ligger han plats vid mina fötter så jag kan sitta här :)

Idag så kunde jag äntligen hämta tussans nya klösbräda. Och här om dagen så fick wilma en fårpäls matta, ej äkta..hoppas jag...., att ligga på framför brasan. Båda två älskar sina nya saker. Så det blir nog inte julklappar till dom iår, förutom till Alice då..hon får väl också ha nått nytt kanske... :) Undra vad hon kan tänkas vilja ha...äh, hon har ju fått nya mat som hon älskar så det får la duga :)

Vi tränade lydnad igår föresten. Alice var så kanon duktig. När vi gjorde inkallning så blev jag riktigt chockad för när jag ropade "Alicehit" så satte hon av med sånn racer fart, har aldrig sett henne starta så fort innan. Och läggandet och ställandet satte fin det också..så det är linförigheten som vi behöver träna mest på...ska vi mer än 6.5 på den på nästa tävling :)

Nu tycker Alice det är dags för mat så det är väl bäst att göra som hon säger så det blir lugnt i huset ;)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0