Glasögonorm.

jaha, då behöver man glasögon! tog hem fyra provbågar. sitter just nu med ett par rosa på mig..rosa är fint. Men vet inte om jag vågar ha rosa, syns ju så tydligt. Men jag gillar stilen på dom. Ska kolla om dom finns i svart!
Är lite översynt sa farbrorn. Fick prova glaset som jag kommer ha sen, blev mycket lättare att läsa med dom :) så det är skönt.

Tränade lydnad med alice lite idag. Hon har inte hostat så mycket idag, hon hostade lite när vi tränade så vi höll inte på så länge. Sen håller hon på att skaka på huvudet väldigt mycke så det är väl öronsvampen som har kommit tillbaka kanske. Hur som helst, hon var så duktig när vi tränade. jag kunde ha hur löst koppel som helst när vi gick linförighet och jag kände henne vid låret hela tiden, så har det inte vart innan. Hon är helt otroligt, är som att hon läser mina tankar ibland! Längtar så tills den 5 december. Då får ni gärna komma och titta på oss på varbergs brukshundklubb. Då håller vi också tummarna för att Linnea och rocky får sitt tredje första pris, då får dom diplom. Det kommer dom få, det ska mycket till för att rocky inte ska va med på noterna :)

Nu tänkte jag gå ut på en promenad med hundarna i regnet..en liten kortis så att vi kan ligga i soffan sen :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha! Glasögonorm! Glasögonorm! ;)

2009-11-19 @ 18:31:05
URL: http://nilss0n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0