Jodo!! :)

Nu åt Alice sin frukost! :) Hon följde efter mig när jag gick runt här i huset och plockade ihop de olika ingredienserna, källan, köket, uterummet...Hon var så sugen! Hon försökte peta ut de goda bitarna idag också men verkade inse att det inte var lönt, jag hade blandat ihop det lite bättre idag. Så hon smaskade i sig nästan alltihopa. Om det är för att hon fick B vitamin igår (som ska öka aptiten) eller för att vi gick promenad innan frukost idag, eller för att hon fick smak på det goda köttet igår, vet jag inte. Men hon åt iallafall och det gör mig lättad. Hoppas hon fortsätter med detta nu!

Idag ska jag vara vikarie på en förskola. Känns som att det var evigheter sen. Sen efter det så ska jag och Linnea träna lite med hundarna. Sista träningen innan tävlingen på lördag, eller jag kanske kör lite här hemma men man ska nog inte hård träna nu dagarna innan så att hon tröttnar eller nått och tycker det är skit tråkigt på tävlingen!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0