Liseberg

Idag har jag vart på liseberg med jobbet där jag jobbar som avlösare i en familj där pojken har autism! Det har varit riktigt roligt. Killen älskar karuseller som snurrar runt och går fort, och det visste jag innan vi åkte så jag tog en åksjuktablett och det hjälpte så otroligt bra. kunde åka karuseller med han utan problem, det var tom riktigt roligt. Har inte tycker några karuseller har varit roligt sen jag var liten, har inte ens kunnat åka lisebergsbanan utan att må illa..men idag när vi åkte juke box så pirrade det ju i magen och var riktigt roligt :) Ja det har varit kanon men nu är jag jätte trött. Mr Bear ligger och sover i soffan. Han och wilma har varit ute och jagat hela dagen som dom är också trötta. ska tända en brasa nu så jag får upp värmen, har varit roligt men KALLT på lisebergi dag, och en ska jag börja göra kycklingsallad, ska bli gott efter all skräpmat från liseberg :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0