malteponken...

malte går mig på nerverna...! han som var så duktig de första dagarna har nu börjat kissa inne. såg han inte göra det dom första gångerna utan såg bara kisset, och det är inte roligt när han är hane och ska lyfta på benet så att han nästan trillar omkull, men i morse såg jag honom minsann. Helt utan apropå så går han och ställer sig och kissar på en stol i köket. What the fuck hund!!! han fick en utskällning som heter duga så jag hoppas inte han gör om det. stolen gjorde inte så mycket att han kissade på så, det gick ju att torka bort..men om han ställer sig mot en vägg, eller mot tvbänken som kommer dra åt sig allt på nån sekund...då är det inte bra! Och när han är ute så skäller, skäller, skäller, skäller, skäller...ja han skäller ta mig fan hela tiden. Åkte in till djuraffären för att köpa antiskällhalsband...men va fan, 1500? inte värt det! så nu står han där ute och skäller och skäller och skäller och skäller igen... you drive me crazy dog!

Föresten...när jag var i djuraffären..! jag var inne där typ 100 ggr för att fråga om tussans klösbräda hade kommit innan den kom, hade ju beställt den. och jag sa varje gång, hade vägarna förbi och tänkte bara kolla om den har kommit. Dom trodde mig säkert inte, men jag hade ju verkligen vägarna förbi, är ju på vägen till skolan. men nu så var jag där igen..köpte kattmat (och skulle ju köpt antiskället) och då frågade den snälle mannen, "funkar klösbrädan bra?" haha, ja då! Det kändes som på film. Att jag är den där tjejen som går till affären där den snygga killen jobbar för att hon bara måååste få se honom så hon hittar på olika ursäkter till att gå dit..! men så är då inte fallet!

Ja. annars så är är allt bra. Syster trodde mig inte när jag skrev i sms att malte är morgonpiggjävel. han drar upp alla så fort björns klocka ringer 5.30. Tydligen så sover han fram till 10-11 på dagarna hemma. Han är väl lite orolig när inte allt är som det ska..Det är ju lite synd om han nu. Det är ju inte hans fel att hans husse och matte skulle åka på semester i två veckor. Även om han driver mig till vansinne så räknar jag till 10 och kramar om honom. Den lilla råttan!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Aaah, så jobbigt med allt det skällandet. Jag hade blivit galen :D Tur att ni bor som ni gör!

2009-11-18 @ 17:01:42
URL: http://nilss0n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0