Möss och löptider!

Jag hatar möss. Jag hatar kryp och äckliga små saker som rör sig fram på ett äckligt sätt med sina äckliga små ben. Och jag har möss i bilen. Fan vad jag hatar det. Om dom bara kunde vara där när jag inte är där så är det väl ok, men nu är det fan inte ok för dom är där när jag är där också. dom blir inte rädda och springer iväg när jag ska köra...åh det är så vidrigt! kröp upp en under motorhuven när jag körde hem från jobbet nu, HEM FRÅN JOBBET. Har det äckliga aset vart där hela dagen? ååååh vad jag ryser! Jag körde iallafall till granngården direkt och köpte mera musfällor..har haft två st i bilen förut men nu är där sex st så nu jävla ska jag utrota dom jävlarna! ursäkta mitt ovårdade språk men jag blir så förbannad på dom, för att dom skrämmer mig så. körde ju nästan av vägen när den kröp upp på bilen idag..! 




Nu till nått roligare. 
När vi vart ute på promenad i morse så såg jag när vi kom hem att det var blod på golvet. Oj, har nån skadat sig på promenaden?! Tänker jag. men nä, ingen såg skadad ut nånstans. har alice börjat löpa? (eftersom wilma var ute så kunde det ju inte va hon) konstig tanke, otänkbart tänker jag, men kollar ändå. Och jovisst, hon blöder! Jag blir väldigt nervös för hon kan väl inte löpa nu, det är ju 3 månader för tidigt!! Men Alice underbara uppfödare lugnar mig som vanligt :) Hon försöker antaligen ställa in sig till wilmas löp, (wilma ska börja om nån vecka) eller så är det ett litet förlöp inför löpet som ska börja i feb. Nu när jag vet att det inte är nått farligt, (trodde ju att nått hade gått sönder inuti henne först) så hoppas jag att hon löper ett riktigt löp :) Då får vi bara snart, om 10-13 dagar ungefär, och det är vill jag gärna :) hoppas hoppas!!!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0