Näpp!

Min dröm vad nära att slå in. jag drömmde att Alice började blöda igen, att hon blödde mycket som hon brukar göra. Och hon började lite i tisdags men det slutade lika fort. Det verkar ju inte spela nån roll om hon blöder eller inte, veternären säger ju att hon löper så då gör hon väl det. men det hade ju känns liiiite liiite bättre! :) detta är det konstigaste löpet jag har vart med om. Har iofs inte vart med om så många..men ändå! jaja, allt kan inte gå enligt regelboken alltid :)

vi ska snart in till veternären igen för att kolla hur hon ligger till. Inte samma veternären som förra gången så jag hoppas att denna är lika snabb och smidigt för alice gillade det inte!

bye bye!

Ps. kommentarer är roligt!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0