promenad

Precis vart ute på morgon promenaden. Vågade t.o.m. släppa wilmas koppel, så att hon kände sig lös fast hon inte riktigt var det :) Och idag hade hon öronen med sig så det gick jätte bra.


Wilma - Alice
Malte

Hade en sån fruktansvärd dröm i natt. Jag drömmde att jag skulle vaccinera mig på svininfluensan.
Och det gick till så här: Man tog sprutan hemma, i handleden, genom att först sticka in den och spruta in vaccinet och sen ta upp nålen på ett nytt ställe i huden, som när man syr..så nålen sitter alltså fast. Då skulle man snurra nålen för att töja ut hålet som har blivit, om man tyckte det gjorde ont så rekomenderades det att strö socker över. När man har gjort detta så ska man åka in till doktorn som tar ut sprutan och syr ihop det hålet. Hel sjukt!
Jag vågade inte snurra sprutan i drömmen, utan jag åkte in till doktorn efter att jag stuckit i den och sen trätt upp den på ett nytt ställe...så fick dom snurra den. Och det gjorde jätte ont..sen sydde dom ihop det med något som såg ut som jätte stora såna här ] som dom tryckte in i huden! sjukaste!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0