Tack tack tack!! :)

tusen tack för era gratulationer. Jag läste igenom mitt eget inlägg från i går och ryste i hela kroppen, alltså den känsla...hmm, den är underbar :) den 5 december tävlar vi igen, då på varbergs brukshundklubb. jag längtar såå. Tänkt att jag inte har satt igång med detta tidigare, det är ju hur kul som helst. Och vet ni vad? Det var detta som var meningen med att Alice inte fick några valpar i våras, förstod det inte då..men nu är det ju glasklart:) Hade inte tävlat med henne nu om vi hade haft en liten valp hemma. Det var ju bara av en slump som jag hamnade i detta, en lyckoslump :)


Alice hon äter nu föresten. Från att inte vara intresserad av mat överhuvudtaget så vräker hon nu i sig. Hon kan knappt bärga sig när jag gör iordning den och sen är den slut på ett naffs. Det gör mig glad :) Dock så gillar hon inte den lilla lilla tabletten B vitamin. den ligger alltid kvar i skålen när hon klar så jag får trycka ner den i halsen på henne. Den är viktig inte bara för att det är en vitamin, utan också för att den ökar aptit!!

Återigen tusen tack för era gratulationer. Det värmer :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0