Äntligen....

....äntligen är jag klar med Malte! jöööösses vad jobbigt. Han har (vilket jag antar att alla Westies har) så tjock tjock päls, och det är virvlat åt alla håll så man får vända och vrida och det tar sånn tiiiid! Både han och jag var så trötta på slutet så jag trodde jag skulle svimma! Men nu är han klar för denna gången och jag tycker han blev fin! Trimmade han inte så som en Westie "ska" se ut om det är tex inför utställning, utan jag trimmade han mer praktiskt inför regniga höstpromenader :)

Va tycker ni?


FÖRE








EFTER




Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

han blev ju jätte fin!!!! Kan lämna Nemo till dig nästa gång och betala dig sitället :-) Han ska ju "bara" badas och borstas ;-)

2009-10-09 @ 16:21:04
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Oj vilken skillnad det blev! Duktig du är :)

2009-10-10 @ 07:40:23
URL: http://nilss0n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0