dålig blir bra, bra blir dålig.

Alice är bra i magen nu, hon blev inte bara lite bättre av ris, risavkok och morotspellets, utan hon blev bra :) Det är riktigt skönt!!!

Men nu är jag dålig :( jag blev faktiskt sjuk igår juh! ont i halsen, ont i nacken, ont i huvudet . Stannade hemma från skolan idag, var ju bara nån tråkig föreläsning så kännde verkligen inte för att sitta där. Ska sitta här på min stol i köket istället och börja på med portfolion och göra littertaturseminariumet som är på torsdag!


Det är ju frost ute! :D det gillar vi. Klockan är 10:20 och det är fortfarande frost och 2+. I love it! ska ta fram termobyxor och vinterjacka. får se om jag orkar gå ut med hundarna idag (hundarna kommer ut ändå för B får göra det sen), hoppas jag orkar det lite senare för det är mysigt med kallt väder, sol och ingen vind :)


nu ska jag tända en brasa och sen se om jag kan få svalt ner lite frukost!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0