Imon smäller det!

Som vi har tränat. Vi har tränat under promenader. Vi har tränat mornar - förmiddagar - eftermiddagar - kvällar. För att imon ska vi visa vad vi kan. FÖR VI KAN!!!! Fan vad vi kan! Det enda som vi inte är bra på är snea ingångar, men förutom det så kan vi ALLT! Sen ska man komma ihåg att jag har en bernersennen, Alice är en bernersennen och inte nån bordiecolle eller annan vallhund, hon är inte lika snabb som de raserna. hon kommer förmodligen aldrig att bli det heller! Det finns säkert undantags berner som är lika snabba, men inte min Alice. Så vi är kanske inte dom snabbaste, men vi är bra ändå! Jag vet ju det! Och jag vill så jävla gärna visa imon vad vi har lärt oss! Men vi är ett team jag och Alice, vi måste vara på topp båda två för att det ska bli topp topp. Får hoppas att vi är det imorgon!

Åh vad jag vill! Jag vill så gärna att det ska gå bra imon!




Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0