Lydnad!

Idag så tränade jag och Alice och Linnea och Rocky igen! Alice ingångar och linförighet är helt otroligt bra nu. men det är det här jävla läggandet unger gång. ibland gör hon det och ibland gör hon det inte, får träna det som fan nu för vi ska fan inte nolla på det på denna tävlingen! Vi är helt inne på att vi ska upp på pallen, båda jag och alice och linnea och rocky. linnea och rockys chanser är ju aningen större än mina och alice, nått ska gå riktigt snett för att dom inte ska få första pris, sitt andra första pris, men med mig och alice ser det väl lite osäkrare ut. men vi ska jobba på! :)

Nu är det vem kan slå filip och fredrik och ensam mamma söker...zappa!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0